Telia kiidulaul - kõnekeskuse konsultant - fassaad ja tegelikkus - Reimo Lindorg

MIngil ajal juhtunud päris põnev kogemus ja töökuulutus andis inspiratsiooni üheks humoreskiks.


Arvestada võib sellega, et see on laias laastus igas firmas samamoodi. Telial on lihtsalt rohkem aega end kiita. Olles järjekordselt lugenud mingeid kõlavaid sloganeid jäi pilk peale kõnekeskuse konsultandi tööpakkumisel. Ainet kirjutada nõrkemiseni


Teliaga oled osa ettevõttest, kes on oma monopoolsele seisundile pidurdanud viimase 20ne aasta arenguid eesti it turul. Tänu sellele saab klient "nautida" euroopa ja vaat et maailma kõige kallimaid ja aeglasemaid pakette. See muidugi ei takista ettevõttel oma naba imetlemast ja end kiitmast; ja turult sadades miljonites kasumit roobitsemast. Koos klientidega saab liikuda julgelt hinnatõusu poole!


 Sul on võimalus kogeda seda tunnet, kui klient on sind totaalselt lolliks teinud, küsides juba aastaid misasi on turutõrkepiirkond, siis jääb mul vaid nentida fakti, et ma ei tea internetist mitte midagi. Samuti ei tea ma seda, miks kaks b7 ja õks b1 on suunatud metsavahi seaputkale, mis siis et seal kedagi ei ela. Meie ekspertide ainus oskus on kirjutada ja rääkida täpselt seda, mida rootsi ette dikteerib, mistõttu ei saa klient kunagi vastust või lahendust oma probleemile. meid lihtsalt ei huvita. veelgi enam, me ka EI TEA kuidas probleeme tegelikult lahendada. 


me väidame, et oleme uue põlvkonna innovaatiline tel.etteõvte, kuid ometi oleme seda vaid teoorias ja paberil. meil puudub vähimgi kompetents ja tahe seda ka tegelikult ellu viia. Miks me peaksimegi seda tegema, kui klient maksab niisamagi mitte millegi eest head raha? meie tugevuseks on hoopis valdkonna muutumatus - seda juba viimased 25 aastat. Kui mõni uuendusmeelne klient leidubki, siis me lihtsalt peletame ta arusaatutute tehniliste detailide ja suurte hindadega minema. AUsalt öeldes, et tea me isegi, mis üks korralik kaasaegne innovaatiline võrk maksab ja rajada ei oska me seda ammugi! 



Telias me võime sind kuulata, aga me ei kuula. Ühest kõrvast sisse - teisest välja. Meil on positsioon, mille oleme saanud praktiliselt kingitusena, mistõttu me ei pea millegi nimel pingutama. Meie kõlavate sloganite taga valitseb suurem tühjus, kui gobi kõrbes Nagu mainitud, siis telia on enamat kui töökoht. See on osavalt punutud süsteem, kus hättajäänul pole lootustki oma murega kuhugi jõuda. oleme end osavalt peitnud keerulise helpdeski taha ja vähegi suuremad juhid helistavad tagasi varjatud numbritelt. Et pääseda tüütutest klientidest mängime töötamist kodukontoris, sest kohapeal olles võib juhtuda, et mõni saab meid kuidagi ikkagi kätte. Meie eesmärk on solgutasda sind seni, kuni sa annad alla ja lepid olemasolevaga. Me ei suuda aidata ennast, veel vähem sind!



 Me arvame, et pakkudes kliendile täna mobiilset kiirust 5/1 (aasta alguse seisuga, täna tõsi natuke rohkem) ja dsl-i kiirust 12/2 ongi see tema jaoks erakordne kogemus. Me oleme nagu muuseum ja annamegi võimaluse näha ja kogeda asju täpselt nii, nagu need olid 20a tagasi, mil internet alustas võidukäiku. Me teame et valguskaabel on olemas, ent me ei kavatsegi seda sulle pakkuma hakata ,(eilne roland pauklini kõne) sest me pole nõus oma meeletust kasumist sentigi investeerima. Kui meilt küsitakse, miks siis on ikkagi see va panemata nett eestis nii kallis, siis me vingerdame nagu ussipesa, aga me ei ütle välja selget tõde: rumalalt eestlaselt on võimalik koorida maksimaalne pakkudes minimaalset. Miks me peaksimegi toimima kuidagi teisiti? See et meile jõululauas sugulaste poolt altkulmu vaadatakse; meid ei heiduta.



 Me pakume võimalust saada samasuguseks hoolimatuks masinaks, kes vastab sulle täpselt seda, mida eeskiri nõuab, isegi aru saamata küsimusest. See, et 70% elanikkonnast vaevleb meie pakutavate kehvade teenuste käes, jätab meid täiesti ükskõikseks. Meid ei huvita mingid reeglid ega eeskirjad, sest oleme neist kõrgemal. Me teeme eesti turul, mis parasjagu pähe tuleb. Enamasti me ei teegi midagi. Riiklikud instantsid on meie kõrval tühised, ükski ajakirjandusväljaanne ei julgeks iial avaldada tõde. Kui soovid päriselt et see kõik kestaks veel pikalt edasi, on telia sulle just õige koht Eilsed unistused jäävadki unistusteks, isegi järgmisele põlvkonnale.



 Telia on eriline koht, sest ainult siin toimub täiesti seaduslik rahapesu ja me ei vastuta mitte kellegi ees. Kõige paremini iseloomustab meid see, mida ütles üks endine töötaja. 

Telia on näoga enda, mitte kliendi poole 





Tööpakkumise number #930072  Kõnekeskuse tehniline konsultant Telia Eesti AS 1200 - 1700 €/kuusBruto Soovin kandideerida Töö kirjeldus Ootame kõnekeskuse tiimiga liituma tehnilist konsultanti, kes on valmis liikuma meie klientidega julgelt parema poole! Liitudes Teliaga oled väga oluline osa ettevõttest, mis pakub Eesti inimestele elutähtsat teenust. Ready to make better happen? Tehnilise konsultandi tööks on klientide abistamine tehniliste küsimuste lahendamisel, seadmete konfigureerimine ning üldine tehniline tugi, tagades meie teenuste sujuva toimimise. Sul on võimalus kogeda seda magic tunnet, kui oled suutnud kliendile pakkuda lahenduse, mis on parem, kui ta oodatagi oskas. Meie juures saad töötada innovatsiooni ja kiiresti areneva tehnoloogia keskpunktis koos oma valdkonna ekspertidega. Kõige selle keskel on sul suurepärane võimalus kasvada valdkonna tipptegijaks! Ootused kandidaadile Oled see sina? Oleme uue põlvkonna telekommunikatsiooniettevõte, meie valdkond muutub kiiresti. Seetõttu ootame, et ka sina oleksid avatud meelega toetav tiimikaaslane, kes on valmis muudatuste käigus õppima ja arenema ning oma parimat teadmist ka meie kliendiga jagama. Sind iseloomustab oskus kuulata ja mõista inimeste vajadusi ning pakkuda neile sobiv lahendus. Oled edukas kandidaat, kui: oled tehniliselt taiplik ja lahenduste otsimisel uuendusmeelne ning leidlik; oskad ennast suurepäraselt väljendada eesti keeles; sind paeluvad uued ja põnevad tehnilised lahendused; sul on lõpetatud keskharidus; sul on vene ja/või inglise keele oskus. Ettevõte pakub Millega tasub arvestada? Meie töökorraldus on paindlik, võimaldab töötada osakoormusega (sh ainut õhtuti või nädalavahetustel) ja vahelduseks meie kaasaegsele ja mugavale kontorile Tallinnas, Tartus ka kodukontoris. Sisseelamisperioodil toimub Tallinnas 2-nädalane auditoorne koolitus, kuhu oled oodatud kohapeale osalema. Kui sinu soov on töötada osalise tööajaga, siis sisseelamisperioodil peaksid olema valmis panustama täiskoormusel (ca 6 nädalat). Samuti ootame, et sisseelamisperioodil veedad suurema osa ajast kontoris, et saaksime pakkuda sulle parimat tuge. Meie tasusüsteem on selge, uues rollis alustades tasu koos tulemustasuga 1200-1700 EUR bruto. Telia on enamat kui töökoht Meie juures saad õppida oma ala tippudelt ja koos väljakutseid lahendades muuta maailma paremaks paigaks. Oleme uhked oma sõbraliku, mitmekesisust toetava töökeskkonna ja tugeva juhtimiskultuuri üle, kus kasvad nii professionaali kui inimesena. Meil on kirge ja ambitsiooni pakkuda oma klientidele tipptasemel tooteid ja erakordseid kogemusi. Kui soovid tänases valikuterohkuses päriselt maailma mõjutada, on meie tiim sulle just õige koht! Lisaks pakume suurepärast hüvede paketti, et sul ikka indu ning inspiratsiooni jaguks: Täiendavaid puhkusepäevi ning paindlikku töökeskkonda, et saaksid töö ja eraelu päriselt tasakaalus hoida. Võimalust teha kaugtööd 30 päeva aastas ükskõik millisest Euroopa Liidu riigist. Sporditoetust ja võimalust liituda eraravikindlustusega. Ettevõttesiseseid programme, mille abil nii isiklikult kui ametialaselt kasvada ja areneda. Ja muidugi häid pakkumisi Telia ja meie partnerite teenustele ning toodetele. Liitu meiega! Kui soovid meie tiimiga liituda, siis kandideeri julgelt! Kandideerimise tähtaeg on 16.09.2024. Kui soovid töö kohta rohkem teada saada, võta ühendust e-posti aadressil julija.kulakovskaja(a)telia.ee või helista numbrile +372 5904 4796. Ootame sind kandideerima meie ametliku värbamisplatvormi Workday kaudu ning me ei käsitle CV-sid, mis laekuvad emaili või mõne muu kanali kaudu. Niimoodi saame tagada, et sinu isikuandmed on turvaliselt hoitud. Teostame oma töötajatele taustakontrolli, sh karistusregistri ja krediidikontrolli päringud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

REIMO LINDORG ⟩ Tarbija näljas hoidmine – hiigelkasumeid teenivate telekomide A ja O

Miks peab tööle minema, ehk areng kõrgema tasemeni - kodanikupalk!