Telia kiidulaul - kõnekeskuse konsultant - fassaad ja tegelikkus - Reimo Lindorg
MIngil ajal juhtunud päris põnev kogemus ja töökuulutus andis inspiratsiooni
üheks humoreskiks.
Arvestada võib sellega, et see on laias laastus igas firmas
samamoodi. Telial on lihtsalt rohkem aega end kiita. Olles järjekordselt lugenud mingeid kõlavaid sloganeid jäi pilk peale kõnekeskuse konsultandi tööpakkumisel. Ainet kirjutada nõrkemiseni
Teliaga oled osa
ettevõttest, kes on oma monopoolsele seisundile pidurdanud viimase 20ne aasta
arenguid eesti it turul. Tänu sellele saab klient "nautida" euroopa ja vaat et
maailma kõige kallimaid ja aeglasemaid pakette. See muidugi ei takista
ettevõttel oma naba imetlemast ja end kiitmast; ja turult sadades miljonites
kasumit roobitsemast. Koos klientidega saab liikuda julgelt hinnatõusu poole!
Sul on võimalus kogeda seda tunnet, kui klient on sind totaalselt lolliks
teinud, küsides juba aastaid misasi on turutõrkepiirkond, siis jääb mul vaid
nentida fakti, et ma ei tea internetist mitte midagi. Samuti ei tea ma seda,
miks kaks b7 ja õks b1 on suunatud metsavahi seaputkale, mis siis et seal kedagi
ei ela. Meie ekspertide ainus oskus on kirjutada ja rääkida täpselt seda, mida
rootsi ette dikteerib, mistõttu ei saa klient kunagi vastust või lahendust oma
probleemile. meid lihtsalt ei huvita. veelgi enam, me ka EI TEA kuidas probleeme
tegelikult lahendada.
me väidame, et oleme uue põlvkonna innovaatiline
tel.etteõvte, kuid ometi oleme seda vaid teoorias ja paberil. meil puudub
vähimgi kompetents ja tahe seda ka tegelikult ellu viia. Miks me peaksimegi seda
tegema, kui klient maksab niisamagi mitte millegi eest head raha? meie
tugevuseks on hoopis valdkonna muutumatus - seda juba viimased 25 aastat. Kui
mõni uuendusmeelne klient leidubki, siis me lihtsalt peletame ta arusaatutute
tehniliste detailide ja suurte hindadega minema. AUsalt öeldes, et tea me isegi,
mis üks korralik kaasaegne innovaatiline võrk maksab ja rajada ei oska me seda
ammugi!
Telias me võime sind kuulata, aga me ei kuula. Ühest kõrvast sisse -
teisest välja. Meil on positsioon, mille oleme saanud praktiliselt kingitusena,
mistõttu me ei pea millegi nimel pingutama. Meie kõlavate sloganite taga
valitseb suurem tühjus, kui gobi kõrbes Nagu mainitud, siis telia on enamat kui
töökoht. See on osavalt punutud süsteem, kus hättajäänul pole lootustki oma
murega kuhugi jõuda. oleme end osavalt peitnud keerulise helpdeski taha ja
vähegi suuremad juhid helistavad tagasi varjatud numbritelt. Et pääseda
tüütutest klientidest mängime töötamist kodukontoris, sest kohapeal olles võib
juhtuda, et mõni saab meid kuidagi ikkagi kätte. Meie eesmärk on solgutasda sind
seni, kuni sa annad alla ja lepid olemasolevaga. Me ei suuda aidata ennast, veel
vähem sind!
Me arvame, et pakkudes kliendile täna mobiilset kiirust 5/1 (aasta
alguse seisuga, täna tõsi natuke rohkem) ja dsl-i kiirust 12/2 ongi see tema
jaoks erakordne kogemus. Me oleme nagu muuseum ja annamegi võimaluse näha ja
kogeda asju täpselt nii, nagu need olid 20a tagasi, mil internet alustas
võidukäiku. Me teame et valguskaabel on olemas, ent me ei kavatsegi seda sulle
pakkuma hakata ,(eilne roland pauklini kõne) sest me pole nõus oma meeletust
kasumist sentigi investeerima. Kui meilt küsitakse, miks siis on ikkagi see va
panemata nett eestis nii kallis, siis me vingerdame nagu ussipesa, aga me ei
ütle välja selget tõde: rumalalt eestlaselt on võimalik koorida maksimaalne
pakkudes minimaalset. Miks me peaksimegi toimima kuidagi teisiti? See et meile
jõululauas sugulaste poolt altkulmu vaadatakse; meid ei heiduta.
Me pakume
võimalust saada samasuguseks hoolimatuks masinaks, kes vastab sulle täpselt
seda, mida eeskiri nõuab, isegi aru saamata küsimusest. See, et 70%
elanikkonnast vaevleb meie pakutavate kehvade teenuste käes, jätab meid täiesti
ükskõikseks. Meid ei huvita mingid reeglid ega eeskirjad, sest oleme neist
kõrgemal. Me teeme eesti turul, mis parasjagu pähe tuleb. Enamasti me ei teegi
midagi. Riiklikud instantsid on meie kõrval tühised, ükski ajakirjandusväljaanne
ei julgeks iial avaldada tõde. Kui soovid päriselt et see kõik kestaks veel
pikalt edasi, on telia sulle just õige koht Eilsed unistused jäävadki
unistusteks, isegi järgmisele põlvkonnale.
Telia on eriline koht, sest ainult
siin toimub täiesti seaduslik rahapesu ja me ei vastuta mitte kellegi ees. Kõige
paremini iseloomustab meid see, mida ütles üks endine töötaja.
Telia on näoga
enda, mitte kliendi poole
Tööpakkumise number #930072  Kõnekeskuse tehniline
konsultant Telia Eesti AS 1200 - 1700 €/kuusBruto Soovin kandideerida Töö
kirjeldus Ootame kõnekeskuse tiimiga liituma tehnilist konsultanti, kes on
valmis liikuma meie klientidega julgelt parema poole! Liitudes Teliaga oled väga
oluline osa ettevõttest, mis pakub Eesti inimestele elutähtsat teenust. Ready to
make better happen? Tehnilise konsultandi tööks on klientide abistamine
tehniliste küsimuste lahendamisel, seadmete konfigureerimine ning üldine
tehniline tugi, tagades meie teenuste sujuva toimimise. Sul on võimalus kogeda
seda magic tunnet, kui oled suutnud kliendile pakkuda lahenduse, mis on parem,
kui ta oodatagi oskas. Meie juures saad töötada innovatsiooni ja kiiresti
areneva tehnoloogia keskpunktis koos oma valdkonna ekspertidega. Kõige selle
keskel on sul suurepärane võimalus kasvada valdkonna tipptegijaks! Ootused
kandidaadile Oled see sina? Oleme uue põlvkonna telekommunikatsiooniettevõte,
meie valdkond muutub kiiresti. Seetõttu ootame, et ka sina oleksid avatud
meelega toetav tiimikaaslane, kes on valmis muudatuste käigus õppima ja arenema
ning oma parimat teadmist ka meie kliendiga jagama. Sind iseloomustab oskus
kuulata ja mõista inimeste vajadusi ning pakkuda neile sobiv lahendus. Oled
edukas kandidaat, kui: oled tehniliselt taiplik ja lahenduste otsimisel
uuendusmeelne ning leidlik; oskad ennast suurepäraselt väljendada eesti keeles;
sind paeluvad uued ja põnevad tehnilised lahendused; sul on lõpetatud
keskharidus; sul on vene ja/või inglise keele oskus. Ettevõte pakub Millega
tasub arvestada? Meie töökorraldus on paindlik, võimaldab töötada osakoormusega
(sh ainut õhtuti või nädalavahetustel) ja vahelduseks meie kaasaegsele ja
mugavale kontorile Tallinnas, Tartus ka kodukontoris. Sisseelamisperioodil
toimub Tallinnas 2-nädalane auditoorne koolitus, kuhu oled oodatud kohapeale
osalema. Kui sinu soov on töötada osalise tööajaga, siis sisseelamisperioodil
peaksid olema valmis panustama täiskoormusel (ca 6 nädalat). Samuti ootame, et
sisseelamisperioodil veedad suurema osa ajast kontoris, et saaksime pakkuda
sulle parimat tuge. Meie tasusüsteem on selge, uues rollis alustades tasu koos
tulemustasuga 1200-1700 EUR bruto. Telia on enamat kui töökoht Meie juures saad
õppida oma ala tippudelt ja koos väljakutseid lahendades muuta maailma paremaks
paigaks. Oleme uhked oma sõbraliku, mitmekesisust toetava töökeskkonna ja tugeva
juhtimiskultuuri üle, kus kasvad nii professionaali kui inimesena. Meil on kirge
ja ambitsiooni pakkuda oma klientidele tipptasemel tooteid ja erakordseid
kogemusi. Kui soovid tänases valikuterohkuses päriselt maailma mõjutada, on meie
tiim sulle just õige koht! Lisaks pakume suurepärast hüvede paketti, et sul ikka
indu ning inspiratsiooni jaguks: Täiendavaid puhkusepäevi ning paindlikku
töökeskkonda, et saaksid töö ja eraelu päriselt tasakaalus hoida. Võimalust teha
kaugtööd 30 päeva aastas ükskõik millisest Euroopa Liidu riigist. Sporditoetust
ja võimalust liituda eraravikindlustusega. Ettevõttesiseseid programme, mille
abil nii isiklikult kui ametialaselt kasvada ja areneda. Ja muidugi häid
pakkumisi Telia ja meie partnerite teenustele ning toodetele. Liitu meiega! Kui
soovid meie tiimiga liituda, siis kandideeri julgelt! Kandideerimise tähtaeg on
16.09.2024. Kui soovid töö kohta rohkem teada saada, võta ühendust e-posti
aadressil julija.kulakovskaja(a)telia.ee või helista numbrile +372 5904 4796.
Ootame sind kandideerima meie ametliku värbamisplatvormi Workday kaudu ning me
ei käsitle CV-sid, mis laekuvad emaili või mõne muu kanali kaudu. Niimoodi saame
tagada, et sinu isikuandmed on turvaliselt hoitud. Teostame oma töötajatele
taustakontrolli, sh karistusregistri ja krediidikontrolli päringud.

Kommentaarid
Postita kommentaar